Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

BL Skatt i molnet inloggningen fungerar inte

Hej!

Har mina deklarationsfiler sparade i molnet, har varit med om att inloggningen till molnet inte fungerar. Finns det någon möjlighet att hitta mina deklarationsfiler för att kunna arbeta vidare

Kommentarer

  • Hej!

    Det lagras en säkerhetskopia på din lokala hårddisk. Det du missar kan vara de senaste 5 minuterna som du jobbat. Om du har vår standardinställning så är sökvägen till din säkerhetskopia C:\användare\delat\delade dokument\BL Skatt\ BL Skatt besk 2015 dokument\intern säkerhetskopia. Här ser du då olika mappar för varje organisationsnummer. När du nu arbetar med filerna kommer det att sparas lokalt. När du sedan loggar in på molnet kan du kopiera upp dessa filer till molnet. Du går då på hantera molndokument och där finns en knapp nertill vänster kopiera filer till molnet och väljer du vilka filer du vill kopiera upp till molnet.

    Hälsningar

  • Jag har BL skatt (och BL adm).
    När jag via BL skatt försöker logga in på molnet får jag svar att det är fel användarnamn eller lösen.
    Är det inte samma inloggning på molnet som till "Mina sidor"
    mvh
    Anders Wimo
  • Hejsan.

    Nej, det är normalt olika inlogg till Mina sidor och till Molnet. När du blir upplagd som en användare i någon av våra molntjänster BL Skatt, BL Bokslut, Digitala företaget m.fl, då får du personligen ange ett eget användarnamn och lösenord. Lösenordet måste bestå av minst 8 tecken varav en ska vara en siffra och ett specialtecken.
    Jag kan inte se att du finns upplagd för detta. Vi kontaktar dig.
    Marie Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.